Vsebina košare

Kontakt

TISKARNA

prodaja@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 460
Dunajska cesta 48

KOPIRNICI

kopirnica@birografikabori.si
PON - PET: od 07:00 do 19:00
SOB in NED: ZAPRTO
01 47 20 440
Dunajska cesta 48
info.dunajska105@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 15:45
SOB in NED: ZAPRTO
01 56 59 130
Dunajska cesta 105

UPRAVA

info@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 410
Linhartova cesta 1
Informacije podjetja

10 Nasvetov za Uspešen Tisk Plakatov

julij, 25. 07. 2024

Uspešen marketing se sestavlja iz različnih komunikacijskih orodij, ki skupaj tvorijo zaokroženo celoto. Zato se poleg digitalnih in drugih fizičnih medijev zelo pogosto uporabljajo tudi promocijski plakati. Ti sodijo med najstarejša, najučinkovitejša in najbolj priljubljena komunikacijska orodja, saj omogočajo jasno izpostavitev na javnih mestih in dosegajo visoko stopnjo konverzije.

Zaradi izjemno velikih količin informacij, ki jih vsakodnevno prejemamo, je za učinkovito komunikacijo nujno, da so promocijski plakati visokokvalitetni in skladni z vašo celostno komunikacijsko strategijo. Izstopati morajo iz množice in učinkovito promovirati vašo znamko ali prodajno akcijo.

Uporabite jih lahko za oglaševanje dogodkov, promocijo izdelkov ali storitev, širjenje ozaveščenosti o pomembnih vprašanjih ali preprosto za izražanje svoje ustvarjalnosti. Ne glede na vaš cilj vam lahko dobro zasnovan in natisnjen plakat pomaga doseči želeni rezultat.


Zato je izjemno pomembno, da pri tisku plakatov upoštevate nekaj ključnih smernic, ki vam bodo pomagale izboljšati njihovo učinkovitost.

 



Ustrezna velikost formata

Katero velikost plakata izbrati je osnovno vprašanje, na katerega je potrebno najprej odgovoriti pri tisku plakatov. Izbira je odvisna od različnih elementov, med njimi pa so najpomembnejši trije vidiki: 1. kje bo plakat nameščen, 2. komu je plakat namenjen, ter 3. kakšen je namen uporabe. Z odgovori na vsa ta tri ključna vprašanja boste ustvarili osnovo, na katero boste lahko plakatu dodali vse ostale elemente, ki bodo maksimalno izkoriščali namen plakata in ustvaril željene rezultate. Poleg tega pa je pomembno vedeti tudi to, da lahko preveliki plakati izgledajo nerodno, premajhni pa ne pritegnejo dovolj pozornosti. Zato nujno izberite dimenzije, ki bodo najbolj učinkovite za vaše sporočilo!

Kakovostne visokoločljivostne slike so osnova uspešnega plakata

Kakovost slik je za vizualno komunikacijsko orodje, kot je plakat, bistvenega pomena za njegovo uspešnost. Slike z nizko ločljivostjo lahko povzročijo, da plakat izgleda neprofesionalno, kar zmanjšuje njegovo učinkovitost in odvrača pozornost gledalca. Zato obvezno uporabite slike z visoko ločljivostjo, ter se tako izognite pikselizaciji in ohranite jasnost.

PRIPOROČILO: Za uspešen tisk plakatov se priporoča uporaba slik z ločljivostjo vsaj 300 dpi.

 

Za pravilen prenos barv iz ideje na tiskovino izberite CMYK barvni Profil

Za pravilen prenos barv z zaslona na tiskovino izberite barvni profil CMYK. Barve imajo velik vpliv na vizualno privlačnost in učinkovitost plakata. Prava izbira barvnega profila, kot je CMYK, lahko zagotovi, da bodo barve na končnem izdelku točno takšne, kot ste si jih zamislili. Pri tisku plakatov je ključnega pomena, da izberete ustrezen barvni profil za ustvarjanje datotek, saj vsak profil ni enako zanesljiv.

UPORABEN NASVET: Uporabite barvni profil CMYK, ki je primeren za tiskanje, ter se izognite drugim barvnim prostorom, ki ne prenašajo barv enako natančno iz digitalnih formatov na tisk.

 

Besedilo mora biti nujno brez slovničnih napak

Napake v besedilu lahko pokvarijo celoten vtis plakata, ne glede na to, ali je gledalec strokovnjak za jezik ali ne. Pravopis vpliva na profesionalnost, zanesljivost in ugled blagovne znamke, zato je nujno, da slovnico in pravopis preverite večkrat. Pri tem si lahko pomagate z uporabnimi orodji za preverjanje napak.

POMEMBNO: Če izvorna datoteka vsebuje slovnične napake, bodo te napake prisotne v celotni nakladi tiska.

 

Zakaj razmik povečuje berljivost?

Razmiki med vrsticami in črkami so skriti dejavniki, ki vplivajo na berljivost besedila in povečujejo učinkovitost plakatov. Da boste izboljšali berljivost s kratke in dolge razdalje, uporabite enostavne pisave in kontrastne barve, ki preprečujejo, da bi besedilo izgledalo natlačeno ali neurejeno.

Kvaliteten papir ima širok in globok vpliv

Kvaliteten papir lahko naredi veliko razliko v vzdržljivosti in profesionalnem prvem vtisu plakata. Pravi papir izboljša videz, dolgotrajnost in otip plakata, višja kakovost papirja pa zagotavlja boljše barvne reprodukcije in preprečuje bledenje barv. Zato za najboljši možni učinek uporabite bleščeč papir za živahne barve ali mat papir za bolj sofisticiran videz plakata.

Elementi za interakcijo ustvarjajo konverzije

Plakat je medij, ki od gledalca zahteva neko interakcijo. Ne glede na to ali gre zgolj za informativno sporočilo ali pa za ustvarjanje vnaprej določenih interakcij, vedno dodajte poziv k akciji (call to action). Ta je lahko v obliki enostavnega besedila ali pa v obliki QR kod ali povezav, ki gledalcem omogoča dostop do dodatnih informacij ali spletnih strani. Takšni interaktivni elementi ne le pritegnejo pozornost, ampak tudi povečujejo angažiranost, izboljšajo uporabniško izkušnjo in omogočajo boljše sledenje uspešnosti vašega plakata.

Kontrast in poudarki povečujejo berljivost in učinkovitost

Kontrasti med besedilom, slikami, ozadjem in drugimi elementi so ključni za povečanje berljivosti, vpadljivosti in izpostavljanje pomembnih informacij. Zato v slogu plakata uporabite kontrastne barve, ki bodo poudarile ključne elemente plakata. Vendar pa pazite, da ne uporabite preveč barv, saj lahko to zmede gledalce.

Kako ustvariti skladnost z blagovno znamko?

Da bo plakat takoj prepoznan in da bo učinkovito širil vašo blagovno znamko, mora biti v skladu z vašo blagovno znamko ali akcijo, katere del je plakat. Zato uporabite barvno shemo, logotipe in pisave, značilne za vašo blagovno znamko, da bo plakat prepoznaven in skladen z vašo celostno podobo.

Preizkusni tisk za dvojno preverjane neskladij

Zato, da lahko preverite vse detajle, barvno skladnost, končni izgled in ostale podrobnosti tiskanih plakatov, pred tiskom velikih naklad vedno ustvarite preizkusni tisk. Tako boste pred finalno serijo tiska popravile še vse malenkosti ter se izognili napakam v veliki nakladi in nepotrebnim dodatnim stroškom.

 

Promocijski plakati so izjemno močno orodje za doseganje širokega občinstva in doseganje želenih marketinških ciljev. Zato z upoštevanjem 10 nasvetov, predstavljenih v tem blogu, lahko ustvarite plakate, ki so privlačni, učinkoviti in vam pomagajo doseči rezultate.

 

Kako uresničiti ideje vaše v konkretne rešitve? Kliknite tukaj in ugotovite.

Od klika do izdelka

Enostavno do želenega izdelka s spletno trgovino BIROGRAFIKA BORI d.o.o.